کد خبر: ۳۶۴۳۰
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۵
ششمین همایش بین المللی دیجیتال مارکتینگ و صنعت گردشگری در ۲۷ دی ماه امسال (۱۳۹۸) در سالن همایش‌های بین المللی هتل اسپیناس پالاس شهر تهران برگزار شد.
زیست بوم - کارآفرینی: ششمین همایش بین المللی دیجیتال مارکتینگ و صنعت گردشگری در ۲۷ دی ماه امسال (۱۳۹۸) در سالن همایش‌های بین المللی هتل اسپیناس پالاس شهر تهران برگزار شد.

در این همایش مباحثی نظیر نقش دیجیتال مارکتینگ در بهبود فرآیند برندسازی، شناسایی پتانسیل‌های فضای کسب و کار اینترنتی در اقتصاد شهری، شناخت الگو‌های بدیع بازاریابی کالا و خدمات با استفاده از متد‌های نوین بازاریابی اینترنتی، بهره گیری از قدرت نفوذ شبکه‌های اجتماعی و بازاریابی آنلاین در جذب و توسعه توریسم در صنعت گردشگری، روش‌های راه اندازی کسب و کار‌های آنلاین در جهت توسعه کار آفرینی، افزایش فروش و توسعه بازار‌های صادراتی از طریق دیجیتال مارکتینگ، تأثیر صنعت گردشگری در برندسازی و نفوذ فرهنگ ایرانی در جوامع جهانی و ... مورد بررسی قرار گرفت.

در این همایش بزرگ مخاطبان بسیاری از جمله مدیران عامل، مدیران ارشد بازرگانی، مقامات دولتی، مدیران روابط عمومی و کارشناسان فروش که در حوزه‌های مختلف بیزنس و کسب و کارفعال هستند، حضور داشتند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربحث ترین عناوین